Tuesday, December 13, 2022

HADIAH TOP KOMENTATOR BLOG SURIA AMANDA

Saya dah lama jadi pembaca blog seingat saya dari tahun 2010 cuma sekadar silent reader.Zaman tu antara blog yang saya selalu singgah blog  Ellywonderland,Filla,Peej,SurayaSulatin,Zaza Abdul Latif,Lieyalatiff dan ramai lagi la. Blog kak Suria Amanda saya mula baca time adik SA Lisa yang ambil alih menulis blog.Sejak dari tu setiap hari saya akan baca blog SA untuk tahu perkembangan kesihatan,hati sentiasa berdebar dan sentiasa mendoakan SA diberi kesihatan yang baik seperti sedia kala.

Jika dulu saya banyak menjadi silent reader baru sekarang rajin tinggal jejak dan  komen.Setiap hari saya akan membaca artikel di blog SA,penulisan artikel dan kupasan yang SA tulis biasanya menarik dan membuatkan SA bagaikan dekat dihati untuk terus follow.

Kak SA ni memang semua rakan pembaca dah tahu yang SA sentiasa ada buat contest tapi waktu tu saya hanya terdetik dalam hati seronoknya dapat sertai dan jadi pemenang.Saya pun belum terfikir nak menulis blog dan rasa cukup hanya sebagai silent reader,tapi sekarang tak sangka pula saya yang sertai dan menang.Memang seronok dari blog SA juga saya dapat kenal dengan ramai blogger yang lain.

Hadiah akak saya dah terima hari Sabtu lepas.Sebuah novel Dia Punching Bagku dan coklat snickers limited edition purple LIFE GOES ON.Terima kasih banyak-banyak kak moga dikurniakan rezeki berlipat kali ganda.


Sekali imbas baca tajuk novel macam seram.Saya rasa SA pernah review novel ni kan?Cerita cinta dalam dendam.Sementara cuti sekolah ni boleh la baca novel.Walaupun saya bukan cikgu tapi cikgi bila cuti sekolah lapang sikit jadual seharian.TQSM SA I love it.

Tak lupa juga saya doakan blog Suria Amanda akan terus maju jaya selalu dan sentiasa menjadi rujukan untuk semua pembaca.









31 comments:

  1. congrats!! wah dpt novel & choc...combination yg menariks..
    yum yum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye mummy sambil baca novel makan coklat..tapi mslh skrg ni novel tak baca lagi coklat dah habis hahaha

      Delete
  2. Wahhh..tahniah kak. Betul la..dulu² saya pun selalu jadi silent reader je. Blog² yg akak sebut tu pun mmg saya baca dari zaman study dulu. Tak sangka sekarang saya pulak yg berblogging sambil menambah kawan di alam maya 🤭

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaja akak pun silent reader jaja tau ingat2 lupa kisah Mr.S ke En.S eh hehehe

      Delete
    2. Hahahaha...Ya Allah.. tak sangka betulll

      Delete
  3. Tahniah. Selamat membaca dan makan.

    ReplyDelete
  4. Wah, dapat ceklat & novel ek. Memang berbaloi la jadi pengomen tegar blog SA. Tahniah tau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye SK best combination,sengit nak jadi pengomen tegar tu

      Delete
  5. Alhamdulillah sampai gak...memang saje beli novel yang tu sebab dah tau sedap..nak Afzan baca dan hayati plak...hehehe...yang best2 je kita share kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQSM SA..baca sinopsis pun dah tau cerita best ni..

      Delete
  6. Tahniah! Happy for you :)
    Sy ni belum ada rezeki menang top commentator, almaklumlah tak serajin kawan2 lain meninggalkan komen hikhik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks PH..saya dulu pun pembaca blog PH start baca rasanya abang langgar pintu kaca

      Delete
  7. Tahniah kak... first time saya datang blog akk.. Nama akk sama mcm pakcik saya..Unik heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cuya sudi singgah..nama macam orang laki kan..huhu mmg ramai yang ckp nama akak nama lelaki

      Delete
  8. Tahniah Afzan...
    SA antara yang rajin bagi hadiah kat rakan bloggers yang singgah komen kan..
    Selamat mentelaah sambil makan coklat🥰

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. thanks Dana..belum sempat nak membaca lagi Dana huhu

      Delete
  10. Tahniah afzan mama pia... teruskan menulis blog jgn baca je.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kena kuat semangat ni kakmim risau dgn hantu M je

      Delete
  11. selamat membaca novel sambil mkn cekelat sedap

    ReplyDelete
  12. Tahniah dapat hadiah novel.
    Dah selesai baca ke belum?

    ReplyDelete

Terima kasih singgah komen..