Tuesday, May 02, 2023

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR&BATIN

Selamat Hari Raya semua kepada kenalan.Saya lama bercuti raya so blog saya pun turut tutup..yang beroperasi cuma di dapur rumah mak dan dapur rumah mertua.

Dah 11 hari rupanya kita berhari raya,kalini cuti raya saya terlebih lama pula.Dikesempatan ini saya sekeluarga ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua sahabat blogger andai ada salah silap terkasar bahasa sepanjang saya menulis di sini,saya mohon maaf semuanya.

Semoga tiada yang terasa atau berkecil hati dengan tulisan saya yang tidak bermanfaat.

Alhamdulillah tahun ni masih dapat menikmati raya dengan penuh kesederhanaan bersama keluarga.Sehari sebelum raya&hari raya saya sakit kepala mungkin sebab cuaca terlalu panas.Makan panadol pun tak berkesan,sampai 6x mandi sehari.Ikut juga diaorang pergi beraya rumah saudara-mara tapi dalam keadaan menahan sakit.



Keluarga Waled dari 11 orang adikberadik,6 keluarga hari raya pertama beraya di rumah mertua.


Keluarga saya.









16 comments:

  1. Haah rasa ramai cuti sakan tahun ini. Ambil lama cuti.
    Selamat Hari Raya. Kalau saya pula kena perut sebu.

    ReplyDelete
  2. Sama la kita beraya lama kali ni..Ahad baru balik KL 🤭
    Wah,Hitam Itu Menawan..
    Menyerlah kalung mutiara cik pia...Segak anak dara tu melaram di Hari Raya...
    Maaf Zahir Batin juga dari saya..

    ReplyDelete
  3. slmt hari raya
    thn ni ramai tema black
    kann skrg panas lain mcm kalu kat luar blh pening kepala

    ReplyDelete
  4. Wahhh, besar keluarga waled..
    Samalah kita tema hitam, hitam itu menawan katanya.

    ReplyDelete
  5. Selamat hari raya...maaf zahir batin...
    Wah..all black gitu...nice

    ReplyDelete
  6. Baju raya kita sama, kaler hitam. Selamat hari raya, Afzan. Maaf zahir batin. 🤝

    ReplyDelete
  7. Selamat hari raya mama pia... maaf zahir batin... sy pun sebelum raya hari tu mc.. hilang suara.. masa raya pun masih serak² juga suara

    ReplyDelete
  8. Kesian Afzan, tak sihat masa raya. Lagi pulak hari akhir puasa dan 1 Syawal memang panas membahang. Akak pun mandi berkali-kali.

    ReplyDelete
  9. tu la lama betul dia sepi hehehe selamat hari raya afzan :)

    ReplyDelete
  10. Selamat Hari Raya Afzan & family.
    Wahhh.. cantiklah tema kaler hitam.

    ReplyDelete
  11. Selamat hari raya Afzan sekeluarga.
    Manis menawan tiga dondon tema hitam.

    ReplyDelete
  12. salam aidilfitri buat afzan sekeluarga maaf zahir batin atas kata2 yg pernah menyinggung perasaan spnjg perkenalan kita di alam maya ni...minal eid wal faaizin

    ReplyDelete

Terima kasih singgah komen..